Banii inapoi garantat in maxim 15 de zile de la retur
- Produsele
achiziţionte de pe www.detectgaz.ro se pot returna in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile
calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui
motiv.
- In
conformitate cu dispozitiile art.7 din OG 34/2014 cumparatorul (persoana fizica),
nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata
ca produsul nu corespunde cerintelor sale, are dreptul de a denunţa
unilateral contractul in termen de 14 zile calendaristice de la data
primirii produsului. in cazul denunţării, produsul trebuie sa fie
insotit de toate accesoriile, manualele de utilizare si eventualele
softuri incluse, precum si certificatul de garantie (original), iar
cutia acestuia să nu fie deteriorata. Cheltuielile de restituire si comisionul aferent platii intrabancare se
suporta de catre cumparator.
- In
conformitate cu prevederile art. 13 din aceeasi ordonantă, rambursarea
sumelor achitate pe produs se va face In cel mult 31 de zile de la data
denuntării contractului, adica data primirii în depozit al produsului. ( In cazul nostru in maxim 15 zile!).
NOTA: In
cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret,
daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza
pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. DetectGaz va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce consumatorul a
returnat produsul cumparat initial.
Returnarea
banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara
invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:
-
Starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca
la achizitionarea / primirea lor, recomandam si mentinera ambalajelor;
-
In cazul aparatelor de ingrijire personala (epilatoare, aparate de ras
etc) si eletrocasnice mici (mixere, blendere, etc ) acestea nu pot
fi returnate dupa desigilare sau folosirea o singura data;
- In cazul defectiunilor aparute in urma utilizarii defectuoase a produsului;
-
In cazul in care consumatorul primeste un produs cu ambalaj
deteriorat, isi da acordul la primire referitor la starea ambalajului si
reclama ulterior defectiuni ale produsului intervenite in timpul
transportului. Daca starea ambalajului este perfecta, iar ulterior se
semnaleaza defectiuni ale produsului (in maxim de 14 zile de la
primirea produsului), atunci consumatorul va beneficia de inlocuirea
produsului (daca este in stoc), cheltuielile de transport fiind
suportate de DetectGaz, sau de rambursarea integrala a sumei in cazul in
care inlocuirea nu este posibila sau nu se doreste reexpedierea.
Produse ce au fost livrate gresit
- Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat.
- In
cazul in care se doreste reexpedierea produsului, aceasta se va face
in cel mai scurt timp (daca produsul mai este disponibil in stoc),
cheltuielile de transport fiind suportate de catre DetectGaz, daca culpa
livrarii gresite este a Societatii si de catre Client daca culpa ii
apartine acestuia.
- Daca
plata a fost facuta anticipat si nu se doreste reexpedierea
produsului, consumatorul va beneficia de rambursarea integrala a sumei
(valoarea produsului + taxa de transport) daca culpa livrarii gresite
este a noastra si de rambursarea contravalorii produsului, daca culpa
livrarii gresite apartine consumatorului.
Returnarea produselor defecte in garantie:
-
In cazul defectiunilor ce impun inlocuirea produsului, consumatorul
poate solicita inlocuirea produsului sau rambursarea valorii acestuia.
Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare,
consumatorul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica,
consumatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea
produsului inlocuitor. Costurile de returnare/inlocuire vor fi
suportate echitabil de catre cele doua parti astfel: cheltuielile de
returnare de catre consumator, iar cele de inlocuire de catre DetectGaz.
Produsul returnat in aceasta situatie trebuie sa fie ambalat
corespunzator si trebuie insotit de fisa de inlocuire produs,
certificatul de garantie si copie dupa factura, trebuie de asemenea sa
contina toate accesoriile cu care a fost dotat la primire. Daca se
agreeaza rambursarea aceasta se va face in maxim 15 zile de la
receptionarea conforma a produsului.
- Daca
produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca
si nou, DetectGaz are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in
stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de
pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea
clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Aceste
dispozitii se aplica conf. O.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de
produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.
Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si
se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune
masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor
dispozitii legale in vigoare.
NOTA:
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in
aceeasi stare, cu etichetele intacte
si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura,
certificate de garantie etc.).
In orice situatie de returnare, solicitarea se face in scris pe adresa de mail: office@detectgaz.ro